pondělí 20. května 2013

Veranda nádraží Městec

Vzhledem k tomu, že jsem před víkendem získal od firmy KB model stavebnici verandy k nádražní budově, mohl jsem se pustit do další práce na mé verzi nádraží Lužec.
Práce postupuje pomalu, protože každý řez je třeba několikrát zvážit a řádně proměřit, ale krok za krokem se stavbička pomalu vylupuje.
Bylo nutné trochu nastavit linii sloupů s nosným překladem a také jsem musel vytvořit část zadní stěny s průchodem, ale teď už jsem ve fázi, kdy budu řešit zastřešení.
Zatím tedy veranda vypadá takhle.




Pokud by někoho zajímal celý postup stavby, najde ho v galerii na Rajčeti. :)

A to nebyla jediná stavba, které jsem se o víkendu věnoval. Podařilo se mi dokončit i modýlek podružné budovy (také od KB model), která se na kolejišti ocitne asi jako společnice výpravní budovy ve Lhotě - tedy té venkovské.

Jedná se o drobnou stavebnici - jen pár dílů poměrně malé velikosti. O to víc prostoru pro výtvarnou práci ;)
Na téhle stavbě jsem poprvé vyzkoušel metodu nanášení barvy jemnou houbičkou. Měla by reprezentovat oprýskávající nátěr.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat