pátek 3. ledna 2014

Nádraží Městec - aktualizace

Tak se práce na modelech pro kolejiště zase pomalu rozjíždějí. Překonal jsem nejistoty a obavy a řekl jsem si - prostě to zkusím.
Výsledkem byly další kroky směrem k dokončení modelu nádraží pro Městec. Základ - laser-cut stavebnice nádraží v Lužci od firmy KBmodel jsem trochu pozměnil a předělal podle svých představ:
dokumentace stavby 1
dokumentace stavby 2 - interiéry
dokumentace stavby 3
...a doplnění verandy
V posledních dnech jsem se odhodlal osadit vnější osvětlení budovy (svítidla od JM detail) a také jsem konečně "pokryl" střechu verandy a napevno ji přilepil.

Jako krytinu střechy verandy jsem zvolil plechy. Jako základ měr posloužil papírový arch od Malé železnice, kde byl rastr napojování plechů a rozměr jednotlivých plechů naznačen černými linkami. Materiál pro "mou" plechovou střechu byl barevný černý papír z mého dětství.

Pokrytá oblast střechy poměrně rychle rostla.

Překvapivě dobře vyšlo naštěstí i napojení plechů na rizalit budovy. Později byl tento spoj začištěn přilepením "oplechování".

A tady už je celá střecha pokrytá. Pod ní, ve verandě, vykukují i dvě závěsné lampy, které budou tento krytý prostor osvětlovat. Vpravo od příčného traktu pak vykukuje umyvadlo od ES Pečky.

Celkový pohled na nádražní budovu od budoucího kolejiště.

V současné chvíli už je doplněno i oplechování obvodu střechy a také lampa nad vchodem do nádraží ze strany ulice a také nad bočními vraty skladiště a tedy i nad nakládací rampou. Ještě je v plánu doplnění amplionů nádražního "rozhlasu" na rohy budovy.
Dále už zbývá jen doplnit drobné detaily, osadit okapní žlaby a svody, hřebeny taškových střech, případně budovu trochu oživit zelení a postavičkami cestujících a nádražního personálu.. ale to se ještě vyjasní během stavby kolejiště jako celku.

Žádné komentáře:

Okomentovat