úterý 23. dubna 2013

adaptace - druhá verze

Na základě připomínky mého zatím jediného pravidelného čtenáře Lukáše ;) jsem zrevidoval plán adaptace na jednokolejku a pokusil jsem se o kompromis, který snad eliminuje trochu nelogické a běžně výjimečně používané řešení výhybkových odboček na širé trati (i když celé dětství jsem přes jednu takovou jezdil k babičce - odbočka Skály na trati Praha-Turnov/Všetaty).
Ponechal jsem část jako dvojkolejku (i když falešnou, protože i původní plán vlastně není reálná dvojkolejka) a část jsem zredukoval na jednokolejku - alespoň tam, kde to kvůli rozumnému zpracování krajiny opravdu nutně potřebuji.
Snad to takhle bude trochu logičtější a přesto ještě pohledné a přehledné.
Pokud máte k tomu nějaké nápady či připomínky, budu za ně moc rád!

1 komentář:

  1. Tak takhle se mi to naopak zdá ještě lepší než ta úplně první verze. Ještě bych si dovolil navrhnout malou úpravu. Návrh jsem zaslal emailem :-)

    OdpovědětVymazat