středa 17. dubna 2013

10 000

Dnešní příspěvek bude krátký a nebude tak úplně jen o modelaření. Chtěl bych všem, kteří občas zavítají na stránky mého blogu, poděkovat za návštěvy a za pozornost. Není to asi žádný velký milník, ale počet návštěv se přehoupl přes 10 tisíc a to mě potěšilo. Snad vás fotky a občasné řádky nepřestanou bavit. :-)
A abych řekl i něco k "tématu" - včera jsem s kamarádem zase jednou zavítal do Řep a navštívil obchod Modely Biz. Kamarád si s potěšením odnesl Hrbouna (jede v H0), já, protože pro nás ještě hrbouna nikdo nevyrábí, jsem se utěšil několika travními foliážemi z produkce firem Model Scene a Polák. Doplnil jsem je 3 vzrostlými borovicemi, sadou figurek seniorů od Nocha a 4 popelnicemi od ES Pečky. Pomalu začínám mít pocit, že už budu mít materiálu na krajinu dostatek :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat