V sobotu 24.3.2012 nastal ten slavný den, kdy jsme si jeli do Kladna vyzvednout objednávku kolejiva pro náš TT-kraj. Objednávka byla kompletní a bylo tedy možné ji bez delších průtahů zaplatit a vyzvednout. O té bolestivější části věci se rozepisovat nebudu, o té radostnější toho taky nebudu moc psát, ale obrazový doprovod bude myslím mluvit za vše. Snad jen podotknu, že chvílemi to vypadalo, že to pánové v obchodě přeci jen nedají dohromady, ale nakonce to všechno dohromady dali a došlo jen k jedné chybě, kterou jsme bohužel zjistili až doma, ale kterou jedna krátká pondělní návštěva jedné pražské prodejny snadno a rychle napravila, protože se mi nevyplatí jezdit kvůli tomu opět na Kladno.
Navíc kamarád Martin mi trochu "překopal" plán kolejiště, konkrétně pravého zhlaví nádraží v Městci, takže stejně seznam kolejí není stoprocentně směroplatný.
Potřebné "odchylky" od plánu (dvě výhybky a pár kousků kolejí, včetně jedné flexi koleje + pilky na koleje)jsou už také zakoupeny, takže jakmile se pochlapí pan truhlář a dodá na míru navrženou podkladovou desku sklopné konstrukce, může se začít s pokládkou kolejiva a budováním elektrického digitálního systému.
Jen ta návěstidla..... :-(
Tak tedy - jak to vlastně s těmi kolejemi vypadá? Zatím jen zkusmo položeno v ploše na podlahu.
|
Vlevo dole část, kdy chyběly koleje omylem zaměněné v Kladně.
|
Rozložení podle plánku s náznakovým umístěním některých už sestavených budov |
|
Úprava nádraží podle Martinova návrhu. Položena oblouková výhybka a chybí v té době ještě nezakoupená další výhybkaproti ní. Kusá kolej u nádražní budovy umístěna v opačném směru a umožní tak umístění skladu paralelně s výpravní budovou. |
|
|
Rozvržení nádražních lamp v Městci i ve Lhotě. Lampy pro nádraží v Městci byly zakoupeny v jedné dodávce spolu s kolejivem. |
Žádné komentáře:
Okomentovat