pátek 21. února 2014

Pár novinek ze stavby

V posledních dnech se na kolejišti neodehrálo nic zásadního, ale úplně nečinný jsem v tomhle ohledu nebyl. Již tradičně jsem se ve volných chvilkách věnoval modelům staveb pro městečko a také jsem téměř k dokončení dovedl stavbu nádraží ve Lhotě. Ještě musím doplnit pár detailů a pak celou stavbu nafotím pořádně, ale pro teď sem dám pár "dokumentárních mobilovek" :-)


Střecha pokrytá, komíny a střešní okénka/poklopy osazeny.. zbývají komínové lávky, zavětrovací latě a okapní svody.

A máme tu zas víkend! Tenhle týden byl bohatý na internetovou a bankovní komunikaci s různými modelářskými obchody a obchodníky... takže dnes mi na stůl dorazila zásilka od Zlínských ITvlaků (viz nová loko 365.411, v doprovodu dvou modulů vratné smyčky) a také si dnes jdu vyzvednout do modelářského obchodu při ČVUT(ProModely) v Dejvicích pár kousků modelářského náčiní a materiálů. Z této kategorie budou také další objednané věci z obchodu pana Litomyského, takže se těším, že příští práce na modelech budou zas o něco snazší a tím pádem snad i kvalitnější, pokud moje oči a ruce dovolí. :-)
Všem přeji pěkný víkend a hodně modelářské radosti a potěšení!

Okna pro dům čp. 1 - produkce JM detail a vlastní tvorba


Okna v hlavním štítu ještě možná vyměním za "původní renesanční" s kamenným ostěním. Okno do obchodu v přízemí zůstane, ale možná dojde k úpravě okenic na dvoudílné.
A ještě na ukázku jedna fotka nové parní lokomotivy...

365.411 od Schirmera

Žádné komentáře:

Okomentovat