úterý 24. července 2012

Stavba mlýna - 1.díl

Mlýn je jednou z budov, které jsem si od základu vymyslel a vytvářím sám... Stavebnice Auhagenu je kromě toho, že je někde "mezi" měřítky, poněkud příliš německá.Nebo se mi tak úplně nelíbila? Už nevím, zkrátka jsem se rozhodl, že si mlýn raději vytvořím sám.
Stavba se nakonec trochu liší od prvotního návrhu a představy, ale nakonec to se poměrně běžně stává, že se idea vyvíjí.
V posledním příspěvku je několik skic, které se stavbou mlýna zabývají a z nichž jsem nakonec převážně vycházel. Hodně mi pomohl taky první díl článku o stavbě budov podle vlastního návrhu, napsaný britským modelářem Davidem Wrightem a otištěný v BRM časopise (British Railway Modelling Magazine). Použil jsem popisovanou metodu kostry z desek kappa, potaženou modelovací hmotou DAS, do které se pak ryje struktura kamenného zdiva. Momentálně jsem ve fázi schnutí vrstvy hmoty DAS.
Přikládám pár fotek aktuálního stavu.




Zároveň jsem využil času, který mi večer zbyl, k výrobě základu střechy pro mlýn... Ta je z papíru a kappa je použita jen jako konstrukční žebra. Později střechu pokryju plastovou krytinou.





A společně, zatím jen cvičně, vypadajíé obě části takto





Žádné komentáře:

Okomentovat