neděle 24. února 2019

Odpočinkový víkend - vrátnice od Model Scene

Když byste se měli věnovat něčemu rozpracovanému, ale nastavili jste si laťku tak vysoko, že se vám zrovna nechce tak náročné aktivity podnikat, dá se ulevit svědomí, zabavit se a přesto udělat něco pro kolejiště - využít "nevyužitý" čas stavbou méně náročné stavebnice. A to bylo přesně to, na co jsem měl tenhle víkend náladu a chuť. Nemuset nad stavbou moc přemýšlet a spíš se vyřádit barvením, doplňováním ("jednoduchého") interiéru.
A pro takové zadání se přesně hodí stavebnice od Model Scene. Tentokrát jsem si vybral ministavebničku "vrátnice" (č. 91505).
Postupoval jsem v zásadě podle přiloženého návodu a jen jsem stavbu doplnil o náznak interiéru.


Barevnost stěn jsem pojednal ještě před vyřezáním dílů. Zároveň jsem do stěn rovnou vlepil rámy oken a zasklení.

Pak jsem si změřil délky stěn a vyřízl z 2mm silného kartonu podlahu místnosti. Na ni jsem nalepil natištěná prkna od Malé Železnice, která jsem ještě trochu doladil vodovkami aby jejich barva nebyla tak uniformní. K podlaze jsem pak přilepil zadní stěnu vrátnice, kterou jsem předtím "vymaloval" i z vnitřní strany, naznačil zavěšený obraz a přilepil i přizdívku komína, před kterou jsem pak nalepil slepené dva odřezky kartonu, natřené načerno, které představují malá litinová kamínka. Jako kouřovod postačil zahradnický drátek.  Vedle kamen jsem ke stěně přistavil kanape, přes které je přehozen pestrý zelený přehoz. Při dlouhých službách se pan vrátný občas na chvilku natáhne.
Pak už jsem jen vyrobil minižidličku a malý psací stolek a ty jsem do interiéru postavil ke stěně proti kamnům.


Dolepil jsem všechny stěny, všechny vymalované i zevnitř. Pak jsem doplnil drobné detaily fasády (opěrný stolek či desku pod oknem vrátnice, nosné profily stříšky nad dveřmi a elektrokrabici s přívodním kabelem.

 Stavbu jsem zakončil kompletací střechy včetně komína. Zatím jsem střechu nenalepil napevno, možná vrátnici ještě budu osvětlovat...

Fotky jsou jen mobilem, tak omluvte nižší kvalitu...


Žádné komentáře:

Okomentovat