čtvrtek 25. října 2012

Strážní domek 2 - tentokrát od mtb

Vzhledem k tomu, že mě zážitek ze sobotní šoto-jízdy Regiojetu zanechal sice nadšeného a s úrodou podzimně laděných fotek, ale jinak také nastydlého a s bolením v krku, vzal jsem si v práci dva dny volna, abych se z toho doma vykřesal... a jak jinak - domácího pobytu jsem využil k modelaření.
V úterý jsem si ještě cestou domů stihl v Řepích v prodejně AMB (Modely Biz) vyzvednout zakázku (obsahující mimo jiné stavebnice právě od MTB a telefonní budku od Šikulů.
Domky jsem si pořídil dva (různé typy) - v současnosti je najdete (lehce upravené, předpokládám) na stránce výrobce - KB model.
Nejdřív jsem se pustil do toho jednoduššího domku. Byl jsem zvědavý, jak to půjde a jak moc se výrobek liší od stavebnic z dílny Šikulů nebo Tomášů Samohýla a Bartoše. Bál jsem se, že vzhledem ke zlevnění a výprodejové akci bude třeba méně kvalitní. Naštěstí to tak ale (alespoň podle mého názoru) nebylo. :-)
Snad jen že v určitých ohledech vyžadují maličko více vlastní invence a případně drobné doplňující prvky. Ale nic, co by se nedalo očekávat.
A tak byla i tahle stavebnice příjemnou zábavou a výsledek mého snažení mě celkem těší.
Udělal jsem sice ve stavebnici lehké úpravy (umístění jednoho okna a úprava okenních nik - nestavím si kolejiště zrovna moravsko-slezské železnice, tak nepotřebuji stavbu až tolik autentickou), ale v zásadě vše zůstalo tak, jak bylo navrženo a vyrobeno.
Tady je pár fotografií.

Pracovní nepořádek a v něm několik rozpracovaných objektů. Strážní domek nejvíc vlevo.

Domek sestaven, opatřen prvním nátěrem

Finální podoba (zbývá doplnit okapy a případně drobné doplňky)

Experiment s muškátem "mezi" okny

Přidané podokenní římsy a ozdobné plochy na parapetní zídce snad nevypadají špatně.

Hlavní změna - okno vlevo mělo být ve štítové stěně (kde jsem ho "zazdil"). Postupoval jsem podle plánu budovy.
Tolik ke strážnímu domku... a dnes jsem si ještě, pro radost, slepil malou rychlovku - telefonní budku od šikulů. Šlo to snadno, rychle, bezproblémově...
omlouvám se za ten bílý chlup
Focení se totiž vehementně účastnila nezvaná modelka :)


Žádné komentáře:

Okomentovat