úterý 8. května 2012

Přírůstek - remíza od Malé Železnice

Tak tu máme další plastikovou stavebnici budovy - remízy s jedním lokomotivním stáním. Větší by se mi na to moje malé domácí kolejišťátko stejně nevešla... Tahle je tedy aspoň v zásadě tuzemského vzhledu, i když na diskusních fórech to taky celkem schytala... ale mně se docela líbí. Abych ji o trochu víc počeštil, upravil jsem tvar nadokenních říms (rozdělil jsem je, hmotově trochu zredukoval a přidal jsem středové klenáky). Také jsem opět poněkud ztlumil barevnost, i když v tomhle případě i "výrobní" varianta nebyla tak špatná. Tak tedy dost blábolení a přikládám pár ilustrativních fotek ze stavby a po dokončení.
Ještě pro info odkaz na stránku výrobce: http://www.mala-zeleznice.cz/vyrobek/remiza-1-stani_677.html

Hrubá stavba remízy s polepem ve vzoru cihlové stěny. Problém je, že bohužel není plastický... a v tomhle případě jsem si narýhoval spár jen několik. Ne celoplošně.

Zadní strana

Vjezdový otvor - uvnitř je vidět "výmalba" interiéru.

Zmiňovaná úprava nadokenních říms.

I podokenní parapetní římsy jsem rozdělil

Bok stavby s nalepenými dělícími a nárožními lesénami a římsou podezdívky.

Pohled i na zadní stěnu

Zbývající strana remízy. Okna mají opět výplň z průhledného plastu (díky balení "Gurmánského vejce") oproti původně dodanému průsvitnému papíru. Ještě musím ale čase vyřešit "zašpinění".

Osazená vjezdová vrata. Bohužel se neotvírají tak lehce, jak by měla... ale nakonec s nimi pak v reálnu moc cvičit nebudu, tak to snad bude OK.

První fotozkouška s hotovou remízou a jednou z mých nejstarších lokomotiv ještě z dětských let.


A zatím fínální vzhled po dodatečné patinaci

Patinovaná remíza od Malé Železnice....

Žádné komentáře:

Okomentovat