Za doladění kolejiště do tvaru, jaký mi teď připadá nejlepší, mohu poděkovat hlavně Michalu Šuhajdovi. Je to výsledek právě jeho obětavé aktivity. Nabídl se, že mi vytvoří návrh úpravy kolejiště ve WinTracku a jak napsal, tak udělal. Jsem mu za to moc vděčný a snad mu realizace jím upraveného plánu bude aspoň částečně odměnou.
A jak tedy plány po jeho úpravách vypadají? Vycházel z mého přání upravit trať ve větší míře na jednokolejku. Jako základ zůstal původní plán, protože je částečně už realizován. Zůstal také celkový vnější rozměr kolejiště.
Pro pestřejší provoz a také proto, že jednokolejka vytváří na provoz modelového kolejiště jiné nároky, vzniklo "skryté nádraží" pro střídání vlakových souprav. Vlečka k třídírně uhlí byla nahrazena venkovskou stanicí, kde se předpokládá viditelné křižování vlaků. Původní umístění vesnického nádraží bylo opuštěno a na místě zůstává část dvoukolejné širé trati, možná ozvláštněná mostem přes vodní tok. Tenhle detail ale ještě promýšlím.
A teď už plánky a 3D modely:
Celkový plán kolejiště s naznačením krajiny |
Pohled na městské nádraží přes budovu výtopny |
Pohled na dvojkolejnou část širé trati |
Venkovské nádraží pod hradem (není součástí obrázku ;) ) |
Žádné komentáře:
Okomentovat